Compliment of tip geven?
Bij woonbedrijf ieder1 werken ongeveer 220 mensen. We willen graag dat u prettig woont en daar zetten we ons elke dag voor in. Dat gaat vaak goed en daar zijn we blij mee. Dat horen we natuurlijk graag. Of wellicht heeft u nog een goede tip voor ons. Stuur ons gerust een mailtje via info@ieder1.nl of laat een bericht achter bij uw wijkteam.
Soms gaan dingen niet goed. Ook dan horen we dat graag. Niet alleen omdat we ons verantwoordelijk voelen voor tevreden bewoners. Ook omdat we hiervan willen leren. Zodat we het een volgende keer beter kunnen doen. Heeft u een klacht neemt u dan contact met ons op. Samen komen we tot een oplossing.
Niet tevreden? Laat ons dat dan weten. Neem contact op met uw wijkteam of vul het klachtenformulier in. We horen graag wat goed gaat en hoe het beter kan!
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over de afhandeling van mijn klacht door woonbedrijf ieder1?
Komt u er met woonbedrijf ieder1 niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de Klachtencommissie Woningcorporaties Stedendriehoek (KLAC). De KLAC is onafhankelijk en neemt uw klacht alleen in behandeling als u uw klacht eerst heeft ingediend bij uw woningcorporatie en deze niet naar uw tevredenheid is afgehandeld. Informatie over de KLAC kunt u lezen in hun folder. Als u een klacht wilt indienen bij de KLAC, kunt u hun klachtenformulier gebruiken en, bij voorkeur digitaal, sturen naar contact@klachtencommissie-stedendriehoek.nl.